Making of – stylizacje do kampanii Arla
Pokażemy Wam parę zdjęć z backstage’u stylizacji do kampanii którą możecie zobaczyć –-> tu
Pomimo ogromu pracy, mnóstwa stylizacji i dłuuuugich godzin przygotowań, bawiłyśmy się świetnie! Arla okazała się wyjątkową korporacją, gdzie panuje bardzo luźna atmosfera i pracują świetni ludzie.
Osoby występujące w kampanii (pracownicy) zgłaszali się w ostatniej chwili, a stylizacje miały być gotowe na już. Zawsze jest mało czasu na przygotowania, ale w tym przypadku biegałyśmy aż do zamknięcia sklepów! Wybierałyśmy stylizacje biznesowe – to miał być styl typowo korporacyjny, nudny, szary. W ujęciach w stylizacjach formalnych pracownicy mieli nosić głowy krowy, co odnosiło się do produktów firmy, ale także miało symbolizować korporacyjną „jednakowość” i brak indywidualności. Po „krowich” ujęciach wszyscy zrzucali głowy i przebierali się w ubrania w stylu casual – kolorowe, ciekawe, wyróżniające się, pokazujące charakter każdej osoby.
Na miejscu prasowanie, przymiarki, dopasowywanie ubrań – wszystko w ekspresowym tempie. Pomimo pośpiechu i braku czasu na dopracowanie każdego detalu – kochamy tą pracę! #lovemyjob
Dajcie znać w komentarzu jak Wam się podoba pomysł takich wpisów! Lajkujcie, udostępniajcie!
Ania
Leave a Comment